Przygody z Virtual Reality

Robinus

Volunteer Moderator
StarVr ma mniejsze ( 4.77 cala) ekrany niż Pimax i wiekszego o jakieś ~20 stopni FOVa bez zniekształceń wiec zupełnie nie tędy droga..

Sam hedset jest zdumiewiajaca mały biorac pod uwage najwiekszego na rynku FOV - 6:30
Nagle wierzysz podawanej specyfikacji technicznej czy też przekonałeś się do "najgorszego VR-recenzenta" - jakoś tak go określałeś jeszcze niedawno, jak WMRy zachwalał...

Ja twierdzę, że ekran i rozdzielczość to podstawa. Czary w ich ustawianie pod kątem, powiększanie i inne - to jedynie kosmetyka.

W sumie - powoli raczkują gięte ekrany w telefonach. Może to by problem rozwiązało? Ale jeszcze pozostają soczewki... Musiałyby być nakładane na oko jak szkła kontaktowe. O! I to jest droga do szerokiego FOV. Nie żadne "gwiazdki"...
 
No i jest to czego się spodziewałem - brak większych zmian, jedynie lifting. Natomiast chyba dobry lifting - jest regulacja IPD - żaby też pograją, i chyba dodatkowe dwie kamery zamiotą temat trackingu u ludzi którzy mają z czymś problem.


Na co liczyłem? Na wsparcie knucklesów.
 
No i jest to czego się spodziewałem - brak większych zmian, jedynie lifting. Natomiast chyba dobry lifting - jest regulacja IPD - żaby też pograją, i chyba dodatkowe dwie kamery zamiotą temat trackingu u ludzi którzy mają z czymś problem.


Na co liczyłem? Na wsparcie knucklesów.
spoko lifting , niektóre żaby pograja ale obawiam sie że ropuchy powyzej 68 juz nie ;)
 
brak większych zmian, jedynie lifting
Nie zgadzam się. Jeśli to są soczewki od Valve takie jak do indeksa, to problem który wmawiałeś sobie że nie masz w Reverbie czyli słaby sweetspot właśnie zniknął. Natomiast pewnie się pojawił problem z glare i godraysami zapewne, chyba że to kolejna lepsza iteracja soczewek. Trza poczekać aż w większą ilość łapek trafi i co ludzie powiedzą. Albo jak @Robinus swojego dostanie :D Choć demonstracje VR post-covid-era to tak suabo trochę.
 
Nie zgadzam się. Jeśli to są soczewki od Valve takie jak do indeksa..
To jest interesujace ale niby jak mialo by to technicznie spasować. Identyczne soczewki do innych ekranów pod innym kątem lub jego brak i ciągle z fovem 114 po przekatnej? Moim zdaniem to są inne soczewki oparte na tej samej technologi co index.
 
Nie zgadzam się. Jeśli to są soczewki od Valve takie jak do indeksa, to problem który wmawiałeś sobie że nie masz w Reverbie czyli słaby sweetspot właśnie zniknął.
Nie mam tego problemu, ale ciągle mi ktoś chce wmówić że jest inaczej :) Tak czy owak headset będzie fajny, ale widaje mi się że kontrolery - in minus - utrata touch pada, to strata guzików, na nim się mapowało różne rzeczy. Było 10 (2x4 + 2xpush), zostaną 4, czyli utrata 6... dużo. Moim zdaniem to zły ruch.
 
Moim zdaniem to są inne soczewki oparte na tej samej technologi co index.
Och skrót myślowy. Chodziło mi o oczywiście o technologię spawanych soczewek.

Nie mam tego problemu, ale ciągle mi ktoś chce wmówić że jest inaczej
Ten problem był raportowany przez wystarczającą liczbę źródeł żeby wiedzieć że istnieje, a że dla mnie np. sweet spot jest ważniejszy od fov, no to zwracam uwagę 😁
 

Robinus

Volunteer Moderator
Och skrót myślowy. Chodziło mi o oczywiście o technologię spawanych soczewek.


Ten problem był raportowany przez wystarczającą liczbę źródeł żeby wiedzieć że istnieje, a że dla mnie np. sweet spot jest ważniejszy od fov, no to zwracam uwagę 😁
Ale w tych raportach brak regulacji IPD może odgrywać znaczącą rolę.
A Kyokushinowy rozstaw osi jakby VR miał w DNA - pewnie powoduje z kolei "odczyty" w drugą stronę...
 
Podobnie jak obecnie za Reverba, 2,5-3k. (w usa PRO 649 usd, zwykły 600 usd)
Ta sama cena, po prostu zaczną robić tylko ten nowy, a stary może coś tam obniżą, może nie.
 
Last edited:
Top Bottom